вівторок, 17 квітня 2012 р.

17 . 04 . 12

Сьогодні ,сидячи на парі  у Содомори  зрозуміла,що я у повній дупі -_-  Не знаю, можливо проблема у мені ,але  вступаючи до університету я очікувала трохи іншого. Страшно жалію,що обрала не кіно-режисуру або психологію, а театрознавство . Стільки непотрібного брєду ,мабуть,можна почути лише навчаючись на факультеті культури і мистецтв університету імені Івана Франка.Я вже промовчу про викладачів. Не хочу вказувати тут імена / прізвища, але у більшості з них немає нічого ,крім завченої теорії  і тупуватого виразу обличчя.
   А також,провчившись на театрознавстві півроку ,я побачила , в якому страшному занепаді знаходиться наша культура /мистецтво. Чого тільки варті наші театри..Єдиним театром, у який ,як на мене,варто ходити,це театр імені Леся Курбаса (смішно  говорити про те,скільки грошей держава виділяє на його утримання.. ) . А про театр Заньковецької , театр Воскресіння  і  театр ім.Лесі Українки навіть  говорити  не хочеться ..Про них можна лише мовчати.Довго мовчати.Дуже довго  мовчати. Зокрема можна помовчати про останні прем'єри у театрі Заньковецької . І це,бляха, культурна столиця України О_О  ? ) та львівські  аматорські театри рекомендують себе краще,ніж національні  і т.д. І от ,подивившись на це ,,львівське мистецтво" якось відпадає бажання працювати у цій галузі О_О  
  Я лише хочу отримати папірчик ,,з вищою освітою" ,але  блін, страшно подумати,як ще витримати 4 роки ,слухаючи тисячі лекцій зі всяким брєдом, який ну тоочно не знадобиться мені в майбутньому  )
    І знову повернусь до пар у Содомори) то ,перепрошую,піздєц! Ну просто ! Ну слів немає! Мені вперше в житті сьогодні таак захотілось вбити людину) думаю, всі студенти групи КМТ-11 мене зрозуміють )
   
    

Немає коментарів:

Дописати коментар