понеділок, 21 травня 2012 р.

вчора

Я не розумію,як людина , яка була близькою стільки років ,може сказати : ,,Нам пора почати нові життя.Без будь-якого спілкування, відносин і т.д." ! Я НЕ розумію . Я не розумію,якого хєра,кожного місяця від мене хтось йде. Цікаво,хто буде наступним? У мене стільки питань,і жодної відповіді,жодного розуміння,і  жодного бажання йти далі , працювати,посміхатись, спілкуватись.Я не можу заспокоїтись  після вчорашнього вечора. Не можу. Вчора десь о 00 . 00 я настільки хотіла зникнути, що була майже впевнена,що зараз з'явиться якась діра в землі,і  я туди провалюсь. Мені набридло плакати третій місяць підряд через людей,які зникають з мого життя. Я хочу навчитись дуже швидко відпускати всіх , або ж взагалі ,нікого не підпускати,бо я не можу кожного разу при розставанні з кимось таке відчувати.
   Хочу ,щоб настав такий ранок,коли я прокинусь без думок, а не з іменами тих ,кого більше немає поряд.

Немає коментарів:

Дописати коментар