середа, 16 травня 2012 р.

Home ^_^

 Скільки  себе пам'ятаю, завжди нила,коли доводилось хоча б один день просидіти вдома.А  зараз мені цього так  не вистачає ! ( Я сьогодні сіла і порахувала,скільки часу я  проводжу вдома..Виявилось, що лише ночі) Приходжу о 10 вечора десь , зразу або за фотошоп,або за навчання,і спати(  8-9 ранку вже кудись біжу(  Мені страшенно не вистачає вільних вечорів ,які  можна провести під ковдрою,за переглядом якогось фільму,чи читанням книжки..(   Отже,можу впевнено сказати,що все цінується лише тоді, коли ми щось втрачаєм ..(  Більшу частину життя я  проводжу  на роботі і в універі,а коли є час вдень - на зйомках..  Надіюсь,хоч літом зможу витратити якийсь час на себе ..  А сьогодні, після того,як здала Федорака (УРАА!)  якраз  мала три вільних годинки,в  які зробила те,що давно планувала)  пофоткала най-найулюбленіші частини своєї кімнати,яку я останнім часом бачу лише вночі) 





  

1 коментар: