четвер, 30 серпня 2012 р.

,,Goodbye,summer!"

Ну от і все.  Весь сьогоднішній день я натрапляла на календарі..На екрані телефону,  в комп'ютері, вдома на стіні,на роботі.. І всіі,з ким я сьогодні бачилась,не забували повторювати фразу :,,Ойй,це ж завтра останній день літа!" . Таки так. Завжди,абсолютно завжди, коли ми чогось чекаємо,воно або проходить занадто швидко,або взагалі не здійснюється. Звичайно пів літа я нила і жалілась,розкидуючись фразами, що воно не виправдало  сподівань ,я не встигла відпочити/закохатись/поїхати на море  і т.д.  Але  от зараз я таки зрозуміла,що це літо було по-своєму особливе)  
  Я неймовірно рада,що більшість літа у мене пройшла на роботі/зйомках, у оточенні чудових  людей.Я рада усім новим знайомствам : і приємним і не дуже ;)  я дуже рада,що таки декілька раз побувала в Карпатах)  гори то моя величезна любов ;)  я рада,що цього літа мені вдалось провести три чудові ,неймовірно яскраві фото-зустрічі;) взагалі це літо виявилось на диво продуктивним) я,мабуть ніколи ще так багато не працювала,як ці три місяці )  скоро 1 вересня, і я з радістю візьмусь за щось нове)  неважливо ,що це буде : навчання /робота/стосунки  чи ще щось ) головне завжди пробувати щось ,чого ти ще не робила,старатись урізноманітнювати своє життя)
 
   Взагалі мені здається що я таки трохи подорослішала за це літо(що і не дивно,мені ж вже двадцяять ;)  Я дууже і дуже багато думала над тими речима/людьми,яких я  втратила за останній час,аналізувала кожен крок,який я вважаю хибним .. І ,якби це дивно не звучало, але мої принципи/пріорітети/стереотипи поооовністю змінились  і я готова до початку чогось нового, справжнього , неочікуваного ) у мене багато-багато ентузіазму і мрій ;)

    Також ,рада ,що за це літо перечитала масу хороших книг,передивилась багато фільмів, які звичайно ж залишили щось після себе) шкода тільки,що досить рідко сідала за  піаніно..

   Одним словом ,я за ці три місяці не зробила аабсолютно нічого, з тих речей,які планувала.. І я рада цьому) адже в цьому і є якась неочікуваність,спонтанність. Рівно 53 хвилин назад почався останній день цієї сонячної пори року, і я впевнена, що проведу його так само чудово,як і цей останній тиждень) чого і всім бажаю)

   Взагалі  я б хотіла завтра рівно о 12 вечора бути десь або на Високому Замку,або на даху , в оточенні чудових людей, і кричати :,,Goodbye,summer!!"

Немає коментарів:

Дописати коментар