вівторок, 1 січня 2013 р.

Hello 2013 !!!

    Ну от . Сьогодні 1 січня 2013 року) Я навіть не встигла помітити,наскільки швидко пройшов попередній рік. Що не кажи,а 2012 був атлічний ! Навіть не зважаючи на втрати і особливо,на проблеми ,які почалися у мене з 13 листопада цього року ;)



   Вчора натрапила на відео , у якому перечислені і показані усі найгучніші події 2012 року , і спробувала скласти такий ж список подій / спогадів зі свого життя)
 Ключові слова 2012 року :   Кузя  , діти, робота, театрознавство,  Луцьк,  Івано-Франківськ, площа Ринок ,  Ростик,  Цукерня ,  13 листопада ,більярд,  фото-зустрічі , кар'єр , фан-зона, Діалог , студія, фотографія, Високий замок, Євро-2012 ,мавки/ретро , корейський Ісус,  Валова ,  Славське ,весна/літо , стажування , палатки , Halloween ,  короткометражка, переведення на бюджет ,  євреееееї  ;) Івана Купала ,  проблеми в університеті ,   СЮРПРАЙЗ  , 20-ти ліття ;) , книги ,  біг  під дощем біля Ветеринарки ,   розчарування ,  Лівий берег , Панорама , Меделін , Федір ,особлива зима, зміни.
   
     Це наймінімальніше з тих асоціації і спогадів,які виникли у мене під час написання цього посту ;)  Я надіюсь,що 2013 рік буде ще більш насиченішим і крутішим,ніж попередній ;) залишилось лише здати сесію і взятись за все те, чого я не встигла у 2012 ) ну і не вмерти до кінця свят , від переїдання ;)
   

Немає коментарів:

Дописати коментар