четвер, 14 березня 2013 р.

Spring !

    Ну от) Формально чи то календарно ,закінчилась зима..Якось вона так довго тягнулась,що аж не хочеться згадувати про більшість подій.. (  І незважаючи на купу снігу і мінус 8 за вікном , все таки уже 15 березня і як-не як ,але змушую себе вірити у зміни,які завжди мала б приносити весна ;)  Впевнена ,що ЦЮ зиму я точно не забуду ,враховуючи усі ті події ,які сталися..(на превеликий жаль далеко НЕ найкращі події ..) . Та все ж ,можу тішитись від того,що цією зимою я  була НЕ сама ...;)
     Не знаю чому сіла писати цей пост саме о 2:18 ночі )  Можливо під впливом фільмів ,які один за одним дивлюсь на протязі цілого тижня ( бронхіт, ,,дякую,, тобі за ,,чудові,, п'ять днів) , а можливо ,тому що завжди якесь натхнення приходить уночі )  .
     Щодо наайосновнішої  ,,проблеми,, ... Хоч пройшло вже більше чотирьох місяців,  та своє  серце ,бляха,разом із впевненістю у собі /амбіціями і ще купою рис характеру,які раніше були мені притаманні ,я залишила на вул.Саксаганського 9 і я НЕ знаю,  коли ця дика нестача  мого попереднього місця роботи зникне з мого мозку чи то душі .. Ніякі нові роботи,люди,враження  і т.д. не можуть замінити тої єврейської квартири зі страшними великим  кімнатами , бєшеними мамашами і купою диких дітей .  Де б я думала рік назад,що цей грьобаний Кузя так серйозно мене ,,зачепить,, .  От про це я могла б писати пост за постом, але все ж,надіюсь ,що принаймі написавши про це декілька речень тут, мені хоча б на декілька годин/хвилин стане легше.
   Ще у мене купа натхнення і ідей для фото . Залишилось тільки почекати максимум тиждень-півтора ,і цей грьобаний сніг зникне ,як мінімум на пів року . І дуже сподіваюсь, що разом зі снігом/холодом , зникне хоча б половина наших проблем =) Весно ж завжди все міняється у кращу сторону) Можливо це просто вигадані стереотипні слова, але все таки...надіємось на краще ;)


    

Немає коментарів:

Дописати коментар