пʼятницю, 9 серпня 2013 р.

summer . love.

це літо неймовірне
незважаючи на те,що не все склалось так,як планувала
неймовірні люди,неймовірні фото, неймовірні емоції
ніколи ще ейфорія  не була зі мною так  довго і так сильно

чудові  поїздки ,чудові зйомки, і декілька чудових поїздок ще попереду)
18 серпня я буду плакати від того, що мені 21
а 31 серпня я буду плакати від того, що це літо закінчилось і від нього залишились лише яскраві спалахи спогадів і безмежна ностальгія
якби  ж  словами можна було описати,наскільки сильно я не хочу,щоб ти приходив,вересень! Наскільки сильно я  не хочу  холоду,університету,людей, яких не сприймаю навіть на відстані,не те що кожного дня на парах ... Не хочу!
 Залишилось протриматись там ще два  роки  і це все забудеться,як страшний сон.
 Наскільки ж я  ненавиджу тебе, Львівський національний університет імені Івана Франка!
Ти здатний зруйнувати  усе : емоції ,кар'єру, ейфорію, позитивне ставлення  до людей-УСЕ!
 А зараз я обіцяю собі ще 22 дні НЕ думати про осінь ,яке забере все приємне ,що я маю зараз .

 моє.чудове.особливе.літо.
 моє.щастя.




Немає коментарів:

Дописати коментар