пʼятниця, 20 квітня 2012 р.

20.04.12

Правду кажуть,що коли дууже довго чогось чекаєш, все виходить зовсім не так.як уявлялось.От я чекала весни,думала,що все зміниться, все буде виходити набагато краще, і навіть ставати о 6 год ,ранку буде легше,бо , само собою,весняний настрій, і т.д. і  т.п.  А от ніфіга ! Єдине,що змінилось з приходом весни,так це те, що купа людей від мене відвернулись, і тепер,встаючи зранку ,дууже часто у  мене виникає питання :: ,,Сенс?" .
     В універі купа всього,що треба зробити..3 травня -захист вистави на театрознавстві,а я навіть ні разу не бачила тої ,,Лісової пісні" в Прикво,бо  завждиии  ця вистава йде САМЕ у той день\час,коли я на роботі,і не можу навіть на годинки дві вирватись -_- Про англійську мову навіть думати не хочу.. Ессе  на промову Стіва Джобса,презентація ..А якщо ще подумати про залік у Федорака, 5 іспитів ,при чому .як на підбір,з найважчих предметів..На питання зі вступу на театрознавство навіть подивитись страшно .Таке враження, що жодної з тем,які там є,ми ні разу не проходили на парах -_-  Я не знаю,де брати час і бажання щось робити(  вже дойшло до того, що купила собі  снодійне,щоб хоч в ті дні,коли у мене є трохи вільного часу ,прийти і зразу заснути на годин так 6-7 -_-
   О,а ще на наступних вихідних , фестиваль,в якому  наш бейбі-центр приймає участь . Аніматорів мало.часу мало,сценарій хєровий, замовлень купа О_О  Якщо ми переживем наступні вихідні, то ,блін, закриваємось в ,,Кузі" на ніч,  берем три ящика шампанського , переодягаємось в піратів/ковбоїв/фей і  тусим,блін)
      А ще , хочу сказати величезне ,,дякую" Ростику за вчорашню розмову . Так мене ще ніхто і ніколи не розчаровував. Не знаю,може проблема у мені, але я дійсно втрачаю людей. Якби мені хоч раз хтось пояснив,що я роблю не так, я була б дуже і дуже вдячна.Чесно .  
     Десь у вк  знайшла  сьогодні цитату :,, Нам хоча б для пристойності вартувало б частіше згадувати, що успіх - не успіх, якщо ти один."  ті слова страшенно підходять  моєму теперішньому стану /настрою.
  Хоча,загалом, коли дивлюсь у вікно і бачу таку  гарну погоду,як зараз- все здається набагато кращим)   а якщо ще й врахувати,що сьогодні п'ятниця і у мене вільний вечір....)   беру навушники і йду бігати ) а коли повернусь, залізу під ковдру і пів ночі буду дивитись фільми )
   

Немає коментарів:

Дописати коментар