неділя, 22 квітня 2012 р.

Хочу сказати усім, кого я  ненавиджу ) і усім,хто  мене кинув/розчарував/підвів за останній час) у мене все добре) все дуже добре) все настільки добре, що аж не віриться) кожний день якийсь такий..яскравий виходить, стільки нових людей ,подій + улюблена робота,улюблена пора року, відчуття весни і  свободи)  а сьогодні навіть зловила себе на думці,що я,таки,люблю Львів) він потрібен мені,як повітря,і ,мабуть,в інших містах я б не відчувала себе такою ,,своєю"  , живою як тут. Особливо мене переповнила любов до Львова  сьогодні ввечері,на площі Ринок ,рівно о 20:35 ) Таке відчуття,ніби я ЩОСЬ ЗРОЗУМІЛА  і тепер буду якось абсолютно по-іншому ставитись до всього)  я давно чекала такого моменту,як сьогодні : коли зупинишся на хвилинку,і твій внутрішній годинник раптом почне заново йти,але вже у зовсім іншому ритмі/напрямку : )
     А коли я сьогодні повернулась додому,мама запитала  ,чи не закохалась я часом? І в цей момент я зрозуміла,що ніколи ще ні у кого не була закохана... Але я, таки ,хочу закохатись! )Цією весною! Так,щоб зносило голову, щоб хотілось робити купу всяких дурниць, прогулювати разом роботу /пари,  бігати за руку по вулицям, поїхати кудись ,в інше місто на декілька днів , обмінюватись милими ,банальними смсками, сидіти ввечері на даху будинку і говорити, фотографувати одне одного, передивитись купу фільмів, прокидатись разом,розуміючи, що нікуди вже не встигаєш , відчувати,відчувати ,відчувати!!!   Одним словом,у мене багато надій на цю весну ;)

 

      А за фотогарфію,яка мені страшно подобається,дякую Андрію Рошковському ^_^

Немає коментарів:

Дописати коментар