понеділок, 30 квітня 2012 р.

майже літо ^_^





Нарешті знайшла час поділитись враженнями про ці вихідні)  вони були адські,звичайно)   просто адські) найцікавішим моментом ,мабуть ,був вечір неділі,коли ми з Сашою кидали іграшки у стіни і гнали мати,як сапожніки)  Хоча ні.. ще цікавішим був Міжнародний дитячий фестиваль,у  якому наш центр ,,Кузя"  приймав участь)  Звичайно,не обійшлось без накладок і т.д. але це було дуже цікаво) Величезна купа різних людей,дітей,не тільки з країни,але й з Європи, купа позитивних емоцій,драйву ,блін) хочу ще ще і ще участі у таких заходах )  А робити квіточки з шаріків-конструкторів я, мабуть,тепер можу з закритими очима і  однією рукою) Хоча,якщо чесно, я дуже і дуже втомлена(  почалась сесія, і  я з кожним днем все більше і більше  чую ,,мелодію талонів"  -_- принаймі, я страшенно рада ,що маю п'єсу Кліма ,,Богдан, інакше мої бали з театрознавства пішли б у величезну  дупу -_- Коли Павло  Ільницький кинув мені Кліма вк .я стрибала по кімнаті з криками : ,, У мене не буде талону, не будее!!!" .  Одним словом, я відчуваю,що травень буде дуже і дуже важким. Все таки, не просто поєднувати роботу із навчанням.. Інколи хочеться все нахєр кинути і кудись поїхати самій на місяці так два-три.. (  А от погодаааа..!!! От що дійсно піднімає мені настрій=) ще зовсім недавно була купа снігу,холод,страшний вітер і  постійне ниття зі словами : ,.Ну коли вже веснаа/літо??!" ) отже,дочекались!! ) 

Немає коментарів:

Дописати коментар