понеділок, 7 травня 2012 р.

Емоції )

Останні дні мені страшенно сподобались)  По-перше,тому що було багато дощу) а я люблю дощ)  дууже люблю)  по-друге,  якби це не дивно звучало б,але тому що почалась сесія) якби ми не нили,що  сесія це жахливо,страшно, важко і т.д. .. Сесія це круто,от що я можу сказати) За ці сьогоднішні пів вечора які я ,,намагалась " вчитись,  дізналась купу нових речей і вже маю список п'єс,які хочу перечитати)  хоча Федорак мене,таки,лякає  -_- дуже лякає) якщо я не матиму талону з історії світової літератури, я піду ,нап'юсь,і  буду валятись на вулиці гола з пустою пляшкою горілки у руці і кричати : ,,Я здалаа!!!!!! Здала!! "  .А якщо ще ми всі переживемо екзамени ,то моєму щастю не буде меж) просто не буде!!)   Хочу 6 червня!!!

  а ще хочу написати тут велике дякую Славіку..)  за підтримку,розуміння , теплу куртку і чудовий вечір на Високому замку) рідко я зустрічаю людей, з якими так легко) отже,дякую тобі)
    І також,величеезне дякую Миколі, за те що врятував мене від дощу і за те що вперше в житті валялась в калюжі) це було дуже весело ) і мокро)

   А також, хочу сказати що люблю Галю і Аню )  дві мої найкращі збоченки,які розуміють мене з-пів слова)   люблю-люблю-люблю!) Неймовірно рада,що зустріла вас.Таких людей мало.Я ціную вас)



    Одним словом, емоції мене переповнюють)   чомусь такі моменти трапляються лише уночі , коли треба йти спати ) 

Немає коментарів:

Дописати коментар