вівторок, 8 травня 2012 р.

...

Такі дивні відчуття зараз. Ніби все добре,І водночас ні.
 Не можу зрозуміти,чого я хочу. Не можу зрозуміти.як переступити через  себе і щось змінити. Не можу зрозуміти,чому у мене стільки невизначеності. І ще не можу зрозуміти,в який момент я настільки стала іншою,що не можу зрозуміти саму себе О_О ) дуже хєрові відчуття,я вам скажу)  і трохи не вистачає  підтримки і  розуміння)   зате вистачає  дощу.Дуже і дуже люблю дощ! Але не люблю ,коли приходиться самій від нього ховатись. І грітись теж самій. І тримати парасолю лише над собою.
    А ще , оскільки вікна мого офісу виходять на одну з центральних вулиць, у  мене з'явилось ще одне улюблене заняття) я сідаю на підвіконня і  спостерігаю за людьми) люблю підвіконня в старих будинках.. Вони такі великі і просторі)  от сьогодні я там просиділа , мабуть,годину. А якщо врахувати,що йшов дощ, мої  відчуття були помножені на два)
   І  сьогодні я прокинулась від запаху бузку)  це був якийсь особливий ранок.

   
   

Немає коментарів:

Дописати коментар