четвер, 10 травня 2012 р.

Сесія -_-

  Сьогодні вже 10 травня) залишилось зоовсім трішки до літа)  я хочу закрити очі,і відкривши,зрозуміти,що вже 6 червня) і сесія позаду ( от завтра залік з англійської,і якби хтось зараз подивився б на мене, то побачив б дуже жалюгідне видовище) по-іншому це не назвеш) сиджу на роботі з двома словниками і гугл-перекладачем , і намагаюсь якимось чином написати ессе на промову Стіва Джобса -_- я вже промовчу про презентацію про тюленів на англ.мові )  там така хєрня написана, що навіть страшно дивитись -_- ) якщо не матиму талону з англ.-буду стрибати і бігати по місту два дні , чесно)

   А більш за все мене на даний момент бісить Чехов -_-  точніше його оповідання ,,Дорога собака"    Може я тупа,але насправді не можу вловити сенс,суть, конфлікт ,тему і ідею цієї хєрні -_-

    Але , принаймі, навчання не дає мені зараз думати про інші речі,про які думати взагалі не варто -_- хоч за це дякую універу)
 

 і ще я хочу в Карпати!! Страшенно хочу!! Якби мені от зараз,в цей ж момент написали : ,,Їдем!! " ,  я ,блін, кинула б все і поїхала б,чесно !!(

Немає коментарів:

Дописати коментар