субота, 4 серпня 2012 р.

Сьогодні сотий раз стала свідком ситуації,коли люди,які могли б бути чудовою парою,розбіглись через те,що хлопець не міг прикласти навіть мінімальні зусилля для того, щоб завоювати дівчину.Хочу сказати і від себе,і мабуть від тисячі дівчат,хлопцііі!! Якби це старомодно не звучало б,але нам треба,щоб нас добивались,завойовували,робили тисячі кроків назустріч!А не казали:,,Ай,навіщо воно мені.Краще знайду когось доступнішого". Ви ж мужики ,блін,невже так важко підняти свої зади,і хоча б мінімально,але побігати за дівчиною,яка вам подобається??Потім ж так само жалієте про відсутність стосунків,як і ми.. Але що є найобразливішим ,так це те,що ви навіть не розумієте цього..Вважаєте далі себе правими,а нас перебірливим ідіотками,які самі не знають,чого хочуть. А ще більше мене добиває фраза, яку чую як і  я,так і більшість моїх близьких знайомих..Та навіть сьогодні я почула її знову..у відповідь на мій статус :,,Я достатньо вже бігав.Досить".  Ну немає такого поняття , як ,,достатньо бігав",точніше воно є , але коли дійсно дівчина дає зрозуміти,що з цього нічого не вийде..А не тоді,коли все можна змінити,але ж нііі,ви ж бідні так втомлюєтесь за нами біігати, що вам треба купувати по трояндочці в день і  жаліти жаліти жаліти ! Брррр як же мене це бісить -_- 

2 коментарі: