четвер, 9 серпня 2012 р.

Останнім часом помічаю досить неприємну річ..От знайомишся  з людиною, ви починаєте часто бачитись, спілкуватись,зближуватись,і все мало б бути чудово, але в один  момент приходить усвідомлення, що це- НЕ твоя людина . І що найгірше, дуже важко зрозуміти ,чому ти відчуваєш таке.. А ще страшніше те,що останнім часом таких ,,не моїх людей" щось занадто багато) якщо чесно,мене це наразі не сильно ,.чіпляє" , але що погано,так те,що я починаю шукати проблему  у собі)  шкода,що ми не можемо бачити себе збоку) або ж цей період можна назвати ,,Синдромом колишнього хлопця"  ;) 

    А тим часом,літа лишається все менше і менше... Зате все більше відчуття свята) через тиждень мій д\н,і  хоча я чудово усвідомлюю.що це ,впринципі, абсолютно простий день ,просто стану на рік старша..але все одно ..Кожного разу у свій день народження чомусь чекаю чогось особливого) і я зараз говорю зоовсім не про подарунки ,і не про привітання..Думаю,з віком це почуття святковості зникатиме . Але наразі буду ним насолоджуватись) 

    

2 коментарі: