четвер, 1 листопада 2012 р.

     Щось у мене таке враження, що при народженні ,замість частинки серця,яка відповідає за любов, я отримала цинічну частинку мозку ,яка буде заважати  мені до кінця мого життя .
     А загалом мене останнім часом оточує такааа кількість насправді хороших,милих людей, що аж дивно. Інколи сиджу  і думаю:,,Ну   в чому ж тут падвох?"  )  І дійсно..в чому??)
      Якась така ..трішки асоціативна осінь.. Таке враження, що зараз весна, хоча на вулиці  вже пройшла одна година 2 листопада)  Не знаю,якою буде зима на ЦЕЙ раз. Надіюсь не менш вражаючою,ніж минула. І ще хочу ,щоб нарешті настав той момент, коли я перестану порівнювати  ( хто знає мене,той зрозуміє,про що я ) .
      Вийшов якийсь незрозумілий набір слів без логіки.Та впринципі так завжди, коли я вночі не можу заснути і сідаю що б щось написати .
                               Ну і деякі фото з минулої фото-зустрічі Helloween )
                                           Дякую чудовим фотографам ^_^





Немає коментарів:

Дописати коментар